Yarenylmz @Fatma0090 evet fiyat atmadan önce 100 15ü ye yapıyodum ama artık sadece kendime çalılabiliyorum bu ekonomi ile 🤪
3bebeli1kedili kız yapma etme 100-150 nedir emeğine gözlerine yazık daha önce yapmıştım nasıl zahmetli olduğunu az çok biliyorum gerçi şu var milletimiz ucuzcu el emeği göz nuru şeyleri pek umursamıyorlar zamanında bir ton ip malzeme almıştım hâlen durur totom yemiyor yapayım diye 😂 bedava yapıp eline verince mutlu oluyorlar valla Yarenylmz Fatma0090
Fatma0090 3bebeli1kedili satmadım ki bedavacı hepsi ipi su kadar busu bu kadar el emegi de var diyorum millet umursamıyor 🤣 bende git instgrmda sayfa var ordan al dedim
3bebeli1kedili Yarenylmz valla ben ilk başlarda yaptım dağıttım sırf kafam dağılsın değişiklik olsun diye evlenmeden önce şimdi 2 sene oldu elime almadım en son akıllı ipten bı bebek battaniyesi ördüm hanım dilendi bey beğendi modeliydi daha da almadım sanki ipleri elime alınca boğuluyorum eşim de sağ olsun nişanlılık döneminde oyalanayım diye maşallah herşeyden fazla fazla almış oturtup örsem çocuklar evleninceye kadar hatta torunlarıma bile oyuncak çıkar 😂
zamaneannesi80 Yarenylmz bende bir zamanlar sipariş olarak örerdim şimdi kendi oğluşuma örüyorum inşallah oynadığını da görürüz 🥰🥰
3bebeli1kedili Yarenylmz oldu mu kız o kadar fiyatları 🫣 ben medeniyetten uzak kalmışım resmen hamilelik sürecinde bı market alışverişi için ancak çıkarsak çıkıyoruz eşimle onun dışında hastane ev başka bir şey yok 😂 sosyalleşmeyi gezmeyi özlediğimi fark ettim şuan 🤪
3bebeli1kedili Yarenylmz bebek alışverişi yaparken yeterince psikolojim bozuldu geçen gün zaten herşeyden üçer üçer aldığım için diğerlerini düşünüp kafayı sıyırmayayım en iyisi 😂
Asli1111 Yarenylmz bende kendime bundan örmeye başladım zoe 😍ama set yapmadım halkasız çıngırak yaptım farklı bir model, zoe, uzun kulak tavşan ve tilkili çıngırak başlayacağım 😻vik vik de aldım da ona karar vermedim daha
prematureannesi_ Yarenylmz çok pahalı bende bir tanıdığım komşuma ördürüyorum bu seti 160 Tl ye anlaştık hobi olarak yapıyor
busra14044 prematureannesi_ bence sizinki çok ucuz çok pahalı diyenlere gerçekten kızıyorum bazen. Birkaç kişi gidip en kotu ipleri alıp ucuza mal ediyor diye hakkıyla en iyisini yapana gelip çok pahalı diyorlar emeği o kadar cokki keşke bi deneseniz 😊 daha hanımefendiye ucuz yapıyorsun yazacaktım bende yapıyordum sırf bu yüzden bıraktım ucuz yapan kalitesiz yapan devam etsin dedim 😁
3bebeli1kedili Fatma0090 amaan onların minnoş kalbi kırılmasın diye de gözlerini emeklerini heba etmeye değmez 😂