Mamiiiii Hastane takımı verecek misiniz hemşireye? Yoksa acıbadem kendi takımlarını mı giydirecek? Nasıl oluyor bu işler bilen varsa aydınlatsın bizi 💐
Citlenbik dddy ben ilk doğumu yaptığımda kendi kıyafetlerini giydirmedi hediye cerdi bir çanta benim verdiğim kıyafeti giydirmişti şimdi ikinci doğumu yapıcam nasipse arkadaşlarımda da olsa onlarda da takımı hediye ettiler giydirmediler Eskişehir acıbademde
benkosarim Mamiiiii Nee bu parayı ben gittiğim hastanede 3 kere sezeryan doğum yaparım Acıbadem güzel ama vallahi çok fazla zam geldi
dddy Citlenbik Eskişehir hakkında bilgim yok Ankara ve İstanbul’da giydiriliyor bebek bakım çantası da hediye ediliyor
Mamiiiii Citlenbik atakent acıbadem. Hem giydirip hem de bebek çantası verirler belki de . Ben aldığım takım kan olmasın diye vermemek mantıklı diye düşündüm