bsrkml0212 şuan 33. Haftadayım progestan kullanıyorum öncekine göre daha az oluyor yorulursam çok oluyor doktor asla yorgunluk olmamalı dedi ve bide idrar tahlili yapmıştı sanırım enfeksiyonda sebep oluyor sizde enfekaiyon mutlaka bakın ama Allah korusun o önemli