ozgeyldzz Bu anne yanını kullanan var mı 😊♥️♥️ https://www.google.com.tr/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjbuK2kmOD5AhVNgoMHHe3IAI0YABABGgJlZg&sig=AOD64_237violTNZy6m04_ZKsY7djI1B2g&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwibkqakmOD5AhWyQfEDHcxxBsgQww8Iggo&adurl=
gizemrdpl ozgeyldzz ben elele madre modelini aldım onu kullanacağım nasipse çok güzel tavsiye ederim kurulumunu yaptım
Cemssceren Ben de alacağım önümüzdeki ay ama bu kadar para veriyoruz yan tarafı komple aşağı inenlerden almanı tavsiye ederim
eminedlbz Trendyoldan aldım ben içinde yatağı da var kurduk gayet güzel Rabbim kullanmayi nasip eder inşallah ☺️ indirimde 1.500 ₺ idi. Su an stokta yok favorilere ekleyip takip edebilirsiniz. https://ty.gl/xhxnq6fep5