MelissaCimen Merhaba, beşik mi yatak mı alsam karar veremedim. Montesorri uzun vadeli daha kullanışlı deniliyor. Bu şekilde yeni doğan odası yapanlar tecrübelerini paylaşıp fotoğraf atabilir mi fikir olsun 🤗
eylulicten MelissaCimen bence yine montessori al canim ama besik mutlaka anne yani al. Zaten ucuz. 6 aydan sonra odasina yatirmayi dusunuyorum yoksa hep bizim odaya alisir
TeoMom MelissaCimen Ben daha yapmadım ama montessori şeklinde yapacağım kendi odama da park yatak alacağım
sliya30 MelissaCimen bende ilk beşik aldım sonra montessori geçtim daha kullanışlı ve oyun parkı adeta
eylulicten MelissaCimen zaten surekli basinda olacagiz bence olur olmazsa zaten yine besigini kullanirsin. Uzun sureli istiyorsan montessori guzel bir takim