Ben 5 haftaya yeni girdim sabahları çok bulantım oluyor doktor bulantı hapı verdi o biraz hafifletti ama iştahsızlık var hamile kalmadan önce yediğim şekilde yiyemiyorum artık ve hamile kaldığımdan beri 2 kilo vermişim normal mi bilmiyorum ama kendimi çok zorluyorum bişeyler yiyebilmek için 🙇♀️