Hiçbir şey yapmıyorsan bile bool su canım. Gebelikte yaşamadım öğrencilikte çok oluyodu bende okulda tuvalete giriyim eve kıvranarak gidiyodum 3-4 lt su bol bol tuvalete çıkma ile azaltıyordum. Bi de bi ilacım vardı ama tabi hamilelikte bilemiyorum kullanılıyor mu o yüzden bişey diyemiyorum