kubraagoktas Son günlerim ve heyecandan sanırım doğuramicam 37+5 teyim siz kaçıncı haftalarda doğum yaptınız??
afrAybars kubraagoktas ilk bebeğimi 37+4te doğum yapmıştım ✨ şu an 2.ye hamileyim 38+3 oldum bakalım bekliyoruz 😍
SerraFatih ol_cay367 şuan 37+2yim yarın gün almaya gidicez Allah nasip ederse 38+1 de düşünüyorum bende herkes erken olduğunu söylüyor çok kararsızım. Bizim kız biraz minyon gidiyor sanırım ondan🙂