345257 Çalışan anneler doğumdan sonra ne kadar süre sonra çalışmayı düşünüyorsunuz ? Bebişlerinize kim bakacak ? 0-6 ay arası kreşler var düşündünüz mü
Ebruka02 345257 ilk 4 ay ücretli izin kullanacağım, sonrasında 1 yaşına kadar babaannesi bakacak ben çalışırken sonrası kreş olcak sanırım🫤
345257 Ebruka02 bizim babaannede anneannede uzakta :/ halamız var onunda küçük çocukları var 6 ayından sonra kreşler var onu düşünüyoruz
345257 Ebruka02 maalesef :/ güzel eğitimli güvenilir bir yer buluruz inşallah bebişkolarımızın geleceği herşey