Brcygmr ayaklarınız hep yukarıda olsun otururken falan özellikle indirmeyin Bi de yürüyüş yapsanız çok iyi geliyor bana varis çorabı vermişlerdi ama ayaklarım gebelik süresince bile öyle sismemisti kendimden korkuyodum ama Bi gün eşimle dışarıda yürüyüş yaptık eve geldiğimde bileklerim bile inmişti