Ysmn17 ben 31 haftaligim aşağı baski yaptığını söylediğimde kanama falan yoksa sorun yok dedi. Kanama alanı gözüktü ama benim lekelenmem bile olmadı hiç, o yüzden dr de ciddi bir şey gibi anlatmadı. Normal dogum yaparsin aksilik olmazsa dedi. Yerleşmiş artık 9. Haftadan beri öyle benim inmez Korkma