Esra88kskn Kizlar dogumdan sonra sagim yapmak ve mastit olmamak icin sut sagma makinesi almak istiyorum cok pahali olmamakla birlikte işimi gorsun ve elektrikli olsa tercihim var mi onerileriniz?
kayaa0 Esra88kskn lansinoh aldım. Bence şimdi almayın ihtiyaç olursa kaliteli bi şey alın. Diğer markalar da iyidir belki bilmiyorum kullanan arkadaşlar yazarlar yine tecrübelerini. Ben lansinohtan memnunum
bukett1 Bende A101’den Kiwi marka aldım. A101 kapıda uygulamasından sipariş verdim. Çalışıyor mu diye baktım gayet iyiydi. Kullanmayı bekliyorum.
Nur22Elif Ben hiç adı duyulmamış bi marka almıştım ucuzlarından. İşimi görmüştü. İhtiyaç yokken pahalı bişey yerine uygun fiyatlı bişey bakabilirsiniz. Yeterli gelmemeye başlarsa hastaneden, medikalden kiralayabilir veya daha pahalı markalara bakabilirsiniz.