Furkan-Rukiye35 Merhaba arkadaşlar 15 gün önce kürtaj işlemim oldu da şuan 3 ay korunma dönemindeyiz korona aşısını bu dönemde olmayı düşündüm de gebeliğe olumsuz veya olumlu etkisi var mı acaba?