Byy34 gebe kalmak icin ilac kullanmissiniz yanlis anlamadiysam ama ayni ay icinde hem bu ilaci kullanip hemde 3 tane ağır ilac kullanmak cok doğru gelmedi bana yerlesme kanamasi adetten 10 gün önce olmaz daha sonraki zamanlarda olur. Düşük mü desem ona da bisey diyemiyorum çünkü adete 10 gün var kimyasal gebelik tarzı birsey olabilir yada kullanilan ilaclardan dolayi adet düzensizliği yaşayabilirsiniz diye düşünüyorum