anneyim96 Ulkr__ kuzum 26 haftalığım bir hafta önce aşırı bel ağrım oldu acile gittim ama doktorum kanama olmadığı sürece korkmamam gerektiğini söyledi aşırı ağrım vardı koluma girip zorla götürdüler korkma bişey yoktur inşallah
durumom2022 Ulkr__ bende de 27. Haftaya girer girmez olmuştu da geçti her hafta daha da büyüyüp Rahim genişlediği için sanırım 29. Haftada kontrolüm olduğu için gitmedim ağrım da geçince
Bora5832 Ulkr__ 27 değil ama 34-35 de çok hissettim her sabah doguruyormus gibi uyandım ama 38 de doğurdum
Dygsnkgl Ulkr__ korkmayın en fazla ek Olarak nst bağlarlar takip edip bakarlar içinizi ferah tutun doktorunuza danışın benimde ara ara toplanıp kasıyodu nst den bakıldı cok sükür bısey cıkmadı 28 haftalık benimde
Bora5832 Ulkr__ gelirsiniz inşallah ben her sabah şimdi doğurdum diye uyanıyordum özellikle sabahları
Ulkr__ yamacalimoms o da oluyor bazen ama şimdi tek proplem regl iken nasıl hafif ağrı olur öyle bir ağrının olması
Minikbebegim1999 Ulkr__ bende de oluyor hamileliğim başından beri hafif regl ağrısı var ama hafif ve gelip gidiyor doktor normal olduğunu söyledi rahim büyütüyor diye 15+2 haftaligiz bizde