balci Çok teşekkürler 😊 Ben de öyle düşünüyorum. Evet modern isimler güzel ama lina, liya kopyala yapıştır yapıp fazlasıyla koyuluyor. Hele ki bir ünlü çocuğuna bir isim koyduğunda herkes onu koymaya başlıyor. Sıradanlaşıyor hersey. Ben Venüs koysam da Zeynep, Hatice vs. klasik sevenler yine begenmeyecek ama olsun ben de onları hiç beğenmiyorum 😁