Yagmurakks aynı haftada bende de benzer ağrılar oldu çok korktum ama sonra bi baktım biraz ısınınca o ağrı geçiyor o günden beri ayağımdan kalın çorap patik, üstümden hırkayı çıkarmıyorum uzanınca da mutlaka battaniye örtünüyorum bir daha öyle ağrım olmadı çok şükür sen de bi takip et kendini