Doktor banada her ihtimale karşı yat dinlen ağır kaldırma dedi ama ben yinede sürekli yatmıyorum boş vaktim olunca yatıyorum, günlük ev işlerini hafiflettim geri kalan yemektir bulaşıktır mecburi işleri yine yapıyorum 🤷🏻 bence herşey Allahtan tamam biz tedbiri alalım ama bebişlerin yiyecek ekmeği varsa nolursa olsun sağlıcakla olur doğar ama yiyecek ekmeğide yoksa biz istediğimiz kadar yatalım dikkat edelim olmaz bunun ferahlığıyla kendimi strese sokmuyorum doktor hariç kimseyide takmam herkes herşeyi diyor çünkü :)