Gamzeeyagmurr 23/5 haftalık hamileyim bebeğim baş aşağı duruyor doktorum kalkma dinlen dedi sizde de oldu mu korkmam gerekiyor mu
Abcd12 Gamzeeyagmurr bence bişey olmaz canım bende de senle aynıyım oluyo öyle korkma genede yat dinlen tabi
esilaam_123 Korkmanıza gerek yok şuan yeri geniş olduğu için döner sürekli baş aşağıda olması bir sorun teşkil etmez
esilaam_123 Eğer kanalda ise öyle demiş olabilir doktorun en iyisini bilir canım ne dediyse onu yap mutlaka
Gamzeeyagmurr Abcd12 üzülürüz o yüzden yemek dışında kalkma falan dedi korktum elleyince hissediyorum sanki aşağı da kafası
esilaam_123 Benim de o haftalarda öyleydi 28.haftada makat döndü 30.haftada baş aşağı döndü halen oyle duruyor 33.haftaligiz
Abcd12 Gamzeeyagmurr daha dönüyo heralde o yüzden bol bol dinlen sol tarafa yay diyolar hep burda Allah’ın izni ile korkma hareketlerini takip et yeter
b0ncuk Benim en baştan beri baş gelişti hep aktiftim günlük hayatta bişey olmadı ama riskim yoktu doktorunuz diyosa vardır bi bildiği dikkat edin ama strese de sokmayın kendinizi bişey olmaz inşallah 😊
Gamzeeyagmurr b0ncuk sokmuyorum ama insan çok merak ediyor bi de ilk bebek çok tecrübesizim karnım geniş sanırım hareketlerini bile hissetmiyorum
-_Esra_- Haftadan beri baş geliş hiç bir şey olmadı birde üstüne çalışıyorum, haftan daha çok küçük elle hissedemeyecegin kadar yukarıda ama doktorunu dinle tabiki
Gamzeeyagmurr -_Esra_- bende çok Kadirin korkutmak için mi söyledi dinlenmem için mi söyledi acaba çünkü çok dinlen dedi bana ben hiç söz dinlemedim