Sebihagonul çok teşekkür ederim darısı size olsun inşallah sağlıklı bi şekilde 🤲 ben 35 haftalikken bi kontrol e gittim sıkıntı yok 2 hafta sonra tekrar gel dedi ,37 haftalikken tekrar gittim bebeğimin gelişimi 35. Haftada kalmis ,doktorum seni takip altına alacaz dedi haftaya tekrar gel dedi ,bi hafta sonra 38 haftalikken tekrar gittim gelişimi ilerlememis bide nst de kalp atışlarında sıkıntı var diye yatış verdiler ,o gün günboyu nst bağlı durdu işte akşam 7 gibi bebeğim kalp atışlarında baya bi düşüş olmuş 40 lira kadar düştü, doktorlar baktı düzelmiyor hemen sezeryan a aldi acil