Herkese merhaba, 7. Haftada idrarda enfeksiyon saptandı, 1 gün boyunca hem ishaldim hemde 12 kere falan kustum acillik oldum ve serumla toparlayıp döndüm. Ertesi gün doktorum çağırdı ultrasonda bebeği görmek için, suyu azaldığını söyledi düşük erken doğum riski oluştuğunu söyledi bol su iç istirahat et dedi. İlaç verdi bu cuma tekrar kontrolüm var ama biraz gerginim hala. 8+4 deyim bu dönemde benzer sıkıntılar yaşayan oldumu?