Melek61 Kızlar 39 haftalık hamileyim sabahtan beri kanamam ve sancım var doktor suyum gelince gelmemi söyledi yaşayan var mı ? Ne zaman gelir sizce ?
Gamze202292 Melek61 sancılarınızı takip edin dakikası azalıp sıklığı artınca gidin bence suyun gelmesini beklemeyin
Aalleeyynnaa Kanamanız varsa nasıl evde bekletiyor 🤔 Allah korusun gidin bence doktora suyu doktor da açabilir zaten
Melek61 Aalleeyynnaa gittim canım açılman yok dedi nts baktı eve geldim sonra sancın sıklaşıp suyun gelince gel dedi
ysfysr Doktorunuza muayene olmuşsunuz ama benim dr umun dediği gebelikte kanama riskli bir durumdur.Az bile kanamam olsa hemen ona ulaşmam için uyarmıştı beni. Riske atmayın hem kendinizi hem bebeğinizi…