aslii1 kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim sağ kolumdan yukarı yarım koluma doğru ve ağız ve dudaklarımda uyuşukluk oldu.hafifte bir baş ağrım benim gibi bu durumu yaşayan oldumu acaba. doktorum gebelikle alakalı olmadığını söyledi.
Eylulun_annesi aslii1 ben yaşadım ama hastaneye gidene kadar geçmişti ondan sonrada dahada sormadım doktoruma böyle böyle oldu diye iki kez gelmişti ellerim ve damağım ağzım uyuşmuştu baş ağrımı söylemiyorum bile felaketti ağlayıp uzandım sadece 😕
Busenurrr97 Ay Aynısı 2 hafta önce bana oldu hastaneye gittik kan testi falan yaptılar bisey çıkmadı EKG çektiler ondsda bisey çıkmadı nörolojiye git dediler
aslii1 Busenurrr97 doktoruma mesaj attım banada nörolojiye git dedi bilemedim 🙄 siz kaç haftalıksınız
Eylulun_annesi Busenurrr97 sanırım herkeste tek sefer oluyor bi anda banada bidaha olmadı çok şükür bi an felç geçiriyorum zannetmiştim 😊😅Allah büyüktür
aslii1 Eylulun_annesi Busenurrr97 bende bir süre bekleyeyim o zaman yaşayanlar olmuş çünkü bende korktum bian iyi biraz rahatladım çok şükür 🍀