aysenur2507 Beta hcg 890 çıktı şuan vitamin ve folik asit için vinalac verdi doktor şuan için yeterlimi kullanıp bilgisi olan var mı acaba
Annesininportakali53 aysenur2507 şuan folik asit dışında birsey kullanmasan da olur ekstra vitamin vermiş zaten canım normalde ilk 3 ay sadece folik asit ondan sonra vitamin takviyesi🥰
tugbacns aysenur2507 ben yaklaşık 1 buçuk aydır kullanıyorum gayet memnunum sizin için de yeterli olur benim ikiz gebelik olmasına rağmen doktorum yeterli olur dedi çünkü 🌺
Sedaknr aysenur2507 bende ilk 3 ay vinalac kullandım başka bişeye gerek yok. Sonra bırakıp başka vitaminler verecek zaten doktorun