1234momsss Suanda Karadeniz’deyiz iki gündür burası bile cok sıcak buharlaşıyoruz olduğumuz yerde diğer illeri dusunemıyorum iştahım gayet güzeldi iki gündür hıc bısey yiyemıyorum doğru düzgün habire ter döküyorum sizde böylemisiniz bu sıcaklarda
Sedaknr 1234momsss ahh ahhh bende karadeniz bölgesindeyim bugün 41 dereceleri gördük vallahi yemek yemeyi geçtim eriyorum sıcaktan artık sadece su içtim bugün inşallah bir şey olmaz valla ama elimizde değil ki😅
1234momsss Sedaknr bende sadece karpuz ve çorba oda zar zor aç kalmamak ıcın midem bulanıyor herseyden resmen 🥺