2626 Kızlar detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinde parlaklık görüldüğü söylendi,kalbinde ve kalp damarlarında bir şey yokmuş tek başına bir şey ifade etmiyor dedi doktorum ve 28.haftadan sonra düzeleceğini söyledi bunu yaşayan var mı
Merve201119 2626 benim bebegimdede var canım fetal eko çekildim iki ayrı yerde sorun yok doktorda aynısını dedi hiçbir önemi yok diye
Umayaden 2626 bende de gördü 23 hafta da önemli bişi olmadığını bişi ifade etmediğini söyledi cnm o yüzden hiç kafaya takmadım bide doktorunuz çok güvendiğiniz bi doktorsa kafaya takmıyorsunuz önemli bişi değil dediğin de bunu bana başka doktor söyleseydi çok kafaya takardım ama kendi doktorum çok iyi bi doktor güvenin ona önemli bişi değil dediyse
Nazendehanim 2626 bana da bugün aynı şeyi söyledi ,tek başına bir anlam ifade etmiyor yanında bir bulgu daha olması gerekiyor dedi bebeğin zaten burun kemiği var dedi. Önemli bir şey değil dedi