Bugun kontrole gittim 26+5 haftayım haftama göre bebek 1 hafta önden gidiyor şişko dedi 😹 biraz yavaş git dedi kafası filan maşşallah iri dedi ne yapacağımı şaşırdım bi yandan ye bir yandan yeme diyorlar bebeğin 6 kilo doğacak halide yok ya çoğu kişi de diyor ödemlidir şimdi doğunca iner sıvı da ağır basıyo filan diyorlar haftadına göre 1100 kg suan bilemedim normalmi