Hatice1515 Arkadaşlar yarın 36 haftalığım geceden beri ağrım var ama öğlen 14.30 dan beri hiç geçmeyen bel ve karın ağrım var arada kasıklarıma da baskı yapıyor duş aldım daha da çoğaldı nedendir ?
Hatice1515 Minnieand gittim akşam üzerinden beri hastanedeyim sancılarım çıkıyor yatırdılar ama açılma 1 2 cm o yüzden taburcu edecekler gibi