hayallliiim Snm123 valla 1/2840 mı öyle bişeydi ense kalınlığı gayet iyi burun kemiği var düşük risk yazıyor oda yaşın 29 ondan bu testte risksiz yok zaten düşük orta yüksek risk şeklinde dedi doktorum ben sonucu aldım devletten özele gösterdim böyle dedi rahatlattı valla
Snm123 eaktass benim ense kalınlığı 1.9 dü kuzum ikili kan risk 1 \”3000 çıktı ben Farklı bir hastane de ikili baktırdım Dr asla 1.9 değil dedi ensesi 0.84 ölçtü bir daha orda kan verdim sonuç bekliyorum sen başka bir doktora gittin mi
Snm123 hayallliiim benimde 3000de bir kuzum Ya arkadaşımın 50binde bir di bende endişe ettim başka doktor enseyi 0.84 ölçtü orda bir daha kan aldı sana doktorun iyi birşey yapmaya gerek yoo mu dedi
eaktass Snm123 kalpte parlaklık gördü işte ikili testim de riskli olunca tabi fetal eko yaptır dedi yarın randevum var bakalım hayırlısıyla iyi sonuçlar alırım inşallah
Snm123 eaktass anladım canım hayırlı sonuçlar inşallah korkuyorum bende risk 3000 olunca çoğu yakınımın 50000 de bir baya fark var benim gibi olan var mı diye arastırıyırum
Kuskoysunlaryoluna Benim kombine risk 1/114 çıkmıştı maalesef. Ultrason ölçümlerinde bir şey yoktu . Doktor DNA testi istemişti yaptırdık mecbur çok şükür temiz çıktı. Sizin sonucunuz gayet güzel endişe etmeyin🤗
Snm123 Kuskoysunlaryoluna kuzucum tek down sendrom riskin kaçtı 1/ doktorun ne demişti birde yaşın kaç