liya34 ben de yapmadım. Boş odam var hatta çocuk odasına çok uygun bir oda ama şu an gerek duymadım çünkü yanımda yatacak bir süre. Dolap olarak da benim gardrobum bayağı büyük zaten 2 kapı bana, 2 kapı eşime, 2 kapı da bebeğe olacak şekilde yaptım. Çok da güzel sığdı hatta yer bile kaldı 😂1, 1.5 yaşına geldiğinde o zaman nasıl bir oda yapmak istersem ona göre yaparım diye düşündüm. Anne yanı beşik aldım bir tane onda yatacak o zamana kadar