poyrazvearya Kızlar yarın 13+2 yim kontrolüm var 10 haftalıkdan beri gitmiyorum yarın yapar büyük ihtimalle ikili tarama testini ama kararsızım sizler n’aptınız yapmasam merak edicem biliyorum yapsam yanılma payı yüksekmiş bilmiyorum cidden
Bebisinizz poyrazvearya bende pazartesi günü yaptırdım inşallah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🐣🫶🏼
90Gulsen90 poyrazvearya bende yarın gidiyorum, bşran önce yaptırımak en aiyisi o endişeyle yaşamak da zor. İnşallah sonuçlarımız güzel çıksın
Kara77 poyrazvearya bende ilm başta yaptırmak istedim ama sorna dedim öyle ya da böyle benim en azından neyi var nesi yok bilirim. Bugünde ayrıntılı ultrasona girdim çoğu kişi gerek yok dedi ama ben yinede gititn çok şükür testler falan güzel.cikti
1erkekkannesiiii poyrazvearya yanılma payı yüksek değil canım kalitesiz ürün ve tecrübesiz doktor var. İyi bir yere gidiyorsan güven ve yaptır. Zaten bir ultrason bide kan veriyorsun bisey yok. Önemli. Bebeğin hastalığı varsa genetik kalıtsal her şeyini öğren aklın kalmasın en azından. Bazı hastalıklar anne karnında bile çözülebilir. Sağı solu dinlemeyin yaptırın derim
Dygsnkgl Ben yaptırdım yaptırılması yönündeyim olumlu olumsuz en azından insan bilir ve kendini hazırlar böyle testler bence önemli
poyrazvearya Bebisinizz inşallah canım devletde mi yaptırdın nasıl yapılıyor kontrol diye gidiyorum ekstra ikili için randevu almadım gerek yok demi
busra14044 poyrazvearya ben özelde yaptırdım ultrasonda ense kalınlığı falan ölçüp bir kağıt yazıyor doktor sonra kan verdim 5 gün sonra sonucum çıktı, temizdi çok şükür aklımda kalacağına yaptırmak istedim
Coocooelif Yaptırdım ama sonuç almaya gitmedim yaptırdıktan sonra pişman oldum keşke yaptırmasaydım. Çünkü testin yanılma payı çok yüksek ve bebeğim her ne olursa olsun her türlü kabulümdür