35+5 günlük hamileyim, gebelik şekerim yok ikili tarama testlerimizde temiz fakat amniyon kesesinin her iki cebinde de her kontrole gidişimde artış gözüküyor. Şuan karnım olması gerekenden daha şiş ve sert olduğu için ne yemek yiyebiliyorum ne yürüyebiliyorum, yalancı kasılmalar da cabası. Normal doğum istiyorum fakat sıvı fazlalığından dolayı doktorumuz belli olmayacağını belirtti. Benim gibi olup doğum yapan annelerimiz var mı acaba? Var ise lütfen sizde kendi yorumlarınızı yazın çok tedirginim bebeğimi sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmek istiyorum 😔