Zeynebistann evet, bebekte herhangi bir sağlık problemi yokmuş Ama benden kan almadılar ilk gebelikte normal gördüklerini her 4 kadından birinin yaşadığını söylediler. 2. Gebelikte böyle bir şey yaşarsam o zaman sebebini araştırırlarmış prosedür böyleymiş