merhabalar benim 36 aylik bir kizim
var yurt disinda yasiyorum yurtdisindaki drlara göre gelisimi 1 sene geri özellikle konusma. cok mutlu akilli söz dinleyen bi cocuk dedigim herseyide anliyor yapma etme ver gibisinden 12/15 kelime söyleyebiliyor gece sene nojrolojiye glötürdük bas cevresi 50 cikmisti bu gün yine gltürdpm 50.1 yani hic gelismemis emar cektiricez onu bekliyorum. bütpn gün agladim cevrenizde böyle birseyle karsilastinizmi?