Merhaba kızlar. 39+4 te İlk gebeliğim o yüzden tam anlayamıyorum nasıl bir his olduğunu. Pazartesi günü doktor randevumuz vardı henüz kanala girmemiş demişti ama bugün bebeği çok aşağıda hissediyorum yani sanki zorlasam düşüverecekmiş gibi tam bacaklarımın arasında neredeyse. Bebeğin kanala girmesi böyle bir his mi? Sancım filan yok hastaneye de boşu boşuna gitmek istemiyorum
-