Kızlar artık piskolojik bi terapimi alsam diye düşünüyorum riskli bir gebelik geçiriyorum serklajlıyım 20 haftalık bir kaynım var şuan 22 haftalık hamileyim ve hergün birley oluyo ya akıntım çoğalıyor ya ağrım zaten sürekli yatıyorum kapıya bile çıkmıyorum doktorum yürüme dediği için ama ve gerçekten ağlama krizlerim çoğaldı bazen tamam ya herşey yolunda diyorum bazende yeter artık diye isyan derecesine geliyorum hep olumsuz düşünüyorum ve bu elimde değil artık eşim hergün beni dinlemekten sıkıldı ne yapacağımı bilmiyorum bende her hamile gibi gezip tozup eğlenceli bir hamilelik geçirmek istiyorum😞