HMeyraaa Merhaba bir kızım var 1 buçuk yasından beri 2. Olsun istedik ama her ilişkiye zevkiyen değil çocuk olsun niyeti ile düşünerek girdim
Belime yastıklar
Ayağı dikip uyumalar ( uyandımda 1 saat yürüyemezdim )
Ve her adetime yakın pskolojikmen gebelik belirtileri yaşadım
Hemen testler aldım kanlar verdim kan verdim gün sonuç çıkmadan adet olurdum 😑
Kistim varmıs yumurtalıkta ve rahimde 😒
Doktor asla hamile kalamazssın adet ol gel örnek alcam dedi
doktor öyle konusunca eve geldim neyse eşimle ağladık biraz adet oldum 2 gün sonra adetim bitti ilişkiye girdik ve o gün artık çocuk yok sadece kızımız var bi kardeşi olmicak dedim eşimde hayırlısı buymuş üzülme dedi
Bi süre ilişkimiz oldu ama artık aklımda çocuk yoktu test alma fikri yoktu acaba hamile kalırmıyım yoktu
Neyse eşim tedavi ol belki olur dedi ve ben yine doktoruma adet olmak için gittim kan verdim kan sonucuna göre ilaç veriyodu ve adet oluyordum onu içinde
Bide gitmeden 3 gün önce benm miğdem çok bulandı o sırada kalmış yemek çöpe gitmesin die yiyordum o an oldu aklıma acaba hamile ? Dedim sustum neyse kan verdim ve eşimle alısverişe çıktık int den sonuca da bakmadım
Doktor aradı çabuk gel die bağırdı
6,45 çıkmış 😃
Hamileyim eşimle inanamadık doktor bile nasıl olur dedi
O an bana çevremdekiler biz sana yıllardır kafanda bitir demedik mi ? Dediler
Şuan 21 haftalığım ilk 13 haftamda çok zorlandım progestan iğneler haplar prolutanlar mahfetti beni ama geride kaldı hepsi kistimde halen duruyor nerdeyse bebek kadardı en son gördüğümde
Allahım gönlüne göre kalbine göre versin inşallah
Eğer herşey normalse ve sağlıklıysan
Tamamen kafanda bitirmen lazım mesela düşünme test alma ilişkiye bebek bebek die girme boşalmadan sonra şöyle yatim olsn deme bakma adet mi oldun üzülme yani birgün ansızın ben geldim dicek şuan kızım 3 yasında 🙏🏻