Kızlar yarın 16. haftaya giriyorum bende aşırı kaygı bozukluğu var yani çok korkuyorum doktor bir şey diyecek diye. Kan testlerim de de enfeksiyon gibi bir şey çıkmış anlayamadım açıkcası. Tsh değerim de bu ay yüksek çıktı malesef hap kullanmama rağmen. Yani şimdi bi de ultrason da sıkıntı olur mu diye korkuyorum var mı benim gibi sıkıntılar yaşayıp ultrasonu iyi geçen 😞😞