Minigim38 Kızlar esime melemen icin biber al dedim gitmis bundan almış bundan melemen olur mu çok kalın değiller mi. Melemen dışında ne yapıp buzluga atabilirim nerden baksanız 3 kilo kadar var 🙄🙄
berceste5155 Minigim38 üçe dörde bölüp kullanabilirsin melemene bu biber en güzel kahvaltıda kütür kütür yenir 😂 közleyip buzluğa atabilirsin kışın içine patlıcan kapya biber falan katıp salata yaparsın
Tugcebanu Minigim38 ben bunu kızartma yaptığımda kızartıyorum patlıcan kabak ve biberi üstüne sarımsaklı yoğurtla sos yapıyorum güzel gidiyor 🤤
Deletedmom_85 Neden olmasın menemen? Gayet güzel olur ben hep çarliston biberden yapıyorum, e küçük küçük küp küp doğra işte 😄
Ecarve Minigim38 tabi olur küçük küçük doğra güzelce varsa bi tane acı biberin onuda kat mis gibi olur hatta dolabında domates biber varsa çürümesin onlarıda yap
Minigim38 Tugcebanu evet yapıyorum da 2 kişiyiz ben pek sevmem biber esimde uygun görmüş heralde 3 kilo kadar almis eminimki yarısından fazlası çürüyecek degerlendirmek istedim
Rapunzelinanasi Minigim38 ben de bundan yapıyorum hep acaba bende mi sorun var dedim böyle okuyunca 😂
Minigim38 Rapunzelinanasi ben hic yapmadım gördüğüm kişilerde hep ince biberle yapmışlardı olmazsa diye tedirgin oldum
Derya Minigim38 minik minik doğra buzluğa at direk tencereye koyunca çözülüyor yemekler için yada domates de aldır konserve yap yada kahvaltılık sos ben yapıyorum enfes oluyor🌸
Canpolat Minigim38 Güzelce közle at dolaba ben az önce yaptım kapya biber bu biberden bide patlıcan közleyip paketledim attım 🙈😀😀ya da küp küp doğra melemenlik olur
Ecarve Minigim38 ee ne güzel bozulacağına mis gibi kışlık yap benn öyle yaptım ne var ne yok patlıcanları bile dedim bu sıcakta yağlı en iyisi kuruttum al sana kışlık