sunmomy
Ben yaşadım cnm kasık ağrısına rahim ağzı kapalıysa hiçbir şey yapmıyor doktorlar parol içebilirsin diyor bide efervesan tablet magnezyum içtim ben hep. Ama 5 buçuk aylık olana kadar ne çektim adım atamadım. Şeninde rahim ağzın kapalıysa hiçbirşey yapmazlar geçmiş olsun rabbim şifa versin