Tasbebek aslında fiyatlar çok fena uçmuş. Ben ilk kızımı 2020 yılında eski hizmet hastanesinde yine dışarıdan bir doktor ile doğum yaptım. O zaman fiyat 7.000₺ idi. Şimdi bu doktoruma sorduğumda 18.000₺ dedi bana Hizmet hastanesi için. Bende bu sefer tercihimi oradan yana kullanmadım.
Bebişlerimiz sağlıkla gelsin de ne yapalım her şey onlar için.