Gzrsyd Daha çok yeni öğrendim ve ilk gebeliğim Sizin nasl geçiyor bilmediğim o kadar şey var ki önerilerinizi beklerimm 😍
Minikmucizelere Gzrsyd bende yeni ogrendim uygulamada 5+2 gosteriyo henuz doktora gitmedim pazartesi gidicem inşallah güzel sonuclar alirim siz gittiniz mi doktora
Gunay_18 Gzrsyd merhaba 5+1 olduk bugün kit yaptım pozitif daha kan vermedim cuma günü vericem son adet tarhim 19 temmuz ben 16 sında yaptım pozitif çıktı üç gün önce ve hemen belirdi hi. beklemeden
Gzrsyd Gizemgksnmz MaşAllah ya rabbim kucağımızs almayı nasip etsn 😍 Bana doktor çok küçük olduğu için göremedğini söyledi sizde de durumlar aynı mı?
Gizemgksnmz Gzrsyd ben şuanda beta takibi yapıyorum kendim henüz doktora gitmedim daha önceki gebeliğindr beta 2000 de keseyi görmüştük 7000 olduğunda da kalp atışını duymuştum. Bakalım bu sefer nasıl olacak
Gzrsyd rabicevre şu günleri nasl hesaplıyorsunu adet olduğunuz tarihten itibaren mi ama ben 14 gün sonra hamile kaldım neye göre hesaplanıyor?? Mide bulantım yok çok şükür
Gizemgksnmz Gzrsyd acilde 2 güne bir gidip gebelik testi yaptırıyorum değerinin yükselip yükselmesine bakıyorum. 3 günde bir iki kat artış olması lazım l. Ben ilk 40 ile öğrendim sonra 134 çıktı bugün de 376 çıktı
Gzrsyd Gizemgksnmz benim adetm başladıktan sonra 14 gün sonra gebelik başladı yumurtlama gününün yüksek olduğu dönem yspmıştık tuttu
Gizemgksnmz Gzrsyd bende de şükür daha mide bulantısı yok ama değerimiz biraz daha yükselince olur muhtemelen ben ilkinde 6. Haftadan sonra mide bulantısı başladı
Gzrsyd Gizemgksnmz anladım acile gidip ölçtürmem lazım doktorum beni haftaya bidaha çağırdı göremediği için ölçtürürüz yine
Gzrsyd Gizemgksnmz tamamdır ben bi giderim test yaptırmaya mesela ben 15 temmuzda adet olmışum 28 inde yumurtlamanın yüksek olduğu gün denedik ben kaç haftalık oluyorum bi hesaplayabilir misin ? Doktor direk 5 dedi ama 5 degil bence
Bkmcnkr tazecikannee bende 5.6 dayım. Azcık acıksam midem bulanmaya başlıyor bu sefer yeşilimi de çıkarıyorum. Sürekli tok olursam hafiflediğini farkettim. Saat başı ağzına ceviz, badem vs gibi bişeyler atmayı dene
Gizemgksnmz Gzrsyd ben yine değerinin 2000 olmasını beklicem keseyi görmek için alttan muayene olmak istemiyorum daha önce kanamam olmuştu korkmuştum o yüzden