Gmzgmz91 Eef Ben hissediyorum ama gaz olabilir mi fiyorum çünkü doktor daha erken 24. haftada hissedersin dedi kafam karıştı 😅
KayraVeAnnesi_06 20+4 de hissettim ilk hareketini , şimdi 21+1 deyiz ara ara hissediyorum , özellikle akşam yada gece 🙏🏻👶🏼