izobellaaa-_- 34+1 benim de ve hala dışardan kilo almış gibi duruyorum 1.72 boyum var ondan mı diyorum bir de benimki kız yanlara doğru gidiyorum hamile gibi değil de kilolu gibi duruyorum😅bazen de vesvese yapıyorum acaba bende ve hamileliğimde bir sorun mu var diyorum ama her şey normal diyor doktor