Kizlarr sadece uzandikta bazen karnimda harekt hissediyorum. Ama anlayamiyorum bebek mi acaba? Tekme falan gibi degil sanki baloncuk var icimde cok yavas haraket ediyor ama bir anda olup bitiyor. 19 haftaligim bu arada. Acaba bebek haraketi mi?? Eger oyleyse neden bu kadar az hissediyorum ve neden sadece bazen uzaninca hissediyorum?her uzandigimdada degil yani bazen oluyor