Kızlar bugün tam 280 gündür hamileyim günüm bugün itibariyle doluyor. Artık son kontrolümü oldum. Nstye girdim sancı çıkmadı ama Dr muayene edince 2,3 cm açıklık var dedi sancı her an gelebilir gelmezse de yarın 8.30 da yatışımı verdi. Gerekirse suniyle desteklenecek normal doğum olacak bir problem çıkmazsa. Sizden ricam canım anneler ve adayları, bana da dua etmeniz. İnşallah buraya doğum hikayemi yazmakta nasip olur. Allah hepimizin hakkında hayırlısını nasip etsin 💕