Merhaba kızlar ne kadarınız kaldı?
Son psikolojik durumlarınız nedir?
Ben cuma günü planlı sezeryan giriyorum nasipse duygu durumlarim oldukça karışık ikinci bebeğim bu.Evde 4 yaşında bir kızım var gerginliğini 2 3 gundur ona yansitiyorum sanırım🥺 ara ara çok gergin ara ara aşırı duygusal oluyorum ilk doğumum böyle olmamıştı başıma gelecekleri bildiğimden mi annemi kaybedeli 2 yıl oldu onun yokluğunun verdiği boşluktan mi yoksa ardımda kızımı bırakıp ameliyata girecek oluşumdan mı bilmiyorum.
Hepimizi Allah hayırlısıyla kurtarsın🤲