Meryem_K 12 haftalık gebeyim Kızlar çok kötü bogazım agrıyor ateşim var ve ne yesem geri çıkarıyorum bebeğe bir zararı olurmu ve NANE LİMON İÇMEMDE BİR SAKINCA VARMI
Nujinkanat Meryem_K bebeğe bir zararı olmaz bence nane limon da sıkıntı yok sadece ilaç kullanmayın diyorlar o da ilaca girmiyor zaten normalde de kusanlar oluyor zaten size de bir sıkıntı olmaz bence
Vera09 Meryem_K sadece parol kullanabilirsiniz gunde en fazla 4tane. Nane limon da asiriya kacmadan gunde iki fincan balla tuketebilirsiniz diye biliyorum.yine de doktora gitmekte fayda var
Asyabuse Meryem_K tansiyon problemin yok ise ılık suya limon sıkıp iç. Ben tüm bitki çaylarından uzak duruyorum doktora danışmadan kullanmam. Bal yumuşatır biraz boğazını ama tabi bunlar ufak destekler en kısa zamanda bir doktora görünmelisin bence canım
Zeynep_61_70 Nane limon icmende sıkıntı yok canim ama.bu durumda doktora görünmen gerekir hele birde ateş varsa
Meryem_K Nujinkanat normalde istifa ederdim ama böylesi değil sabahın köründe boş mide arka arkaya gidiyorum etmeye halada öyle mideye bişi girmedi girende geri anında çıkıyor