Aslan04 8h3g hamileyim.. surek acaba kalbi atiyormu acaba iyimi diye dusunmekten hasta olucam ya 😪bisey olsa anlarim demi
Aslan04 YeniGebe96 😪😪😪😪 korkuyorum 4 gun once muane iyiydi simdi diyorum genemi gitsem kontrolumde cumartesi
aframoms13 Aslan04 bence hissedersiniz. Başıma gelmedi ama anne hisseder derler bı aksilik olduğunu siz içinizi ferah tutmaya çalışın stresse girmeyin bebek de etkilenir 🌺
NM_mom Neden bu psikolojidesiniz peki, öncesin de yaşamış mıydınız kayıp? Çünkü kötü düşünürseniz çağırırsınız. İçiniz rahat olsun her zaman doktorunuz bir şeyler ters gitse bilgilendirir zaten🧡
Merve201119 Aslan04 kötüyü düşünme canım güzel şeyler düşün malesef herkeste oluyor o korku hareketleri hissedene kadar
Heyavakado Aslan04 ben aynı hislerdeydim bir gün babam bak kızım ağrıdan duramazsın öyle birşey olsa dedi ,canlı sonuçta dedi . Merak etme yani
Gizemgksnmz Heyavakado sizi korkutmak istemem ilk gebeliğim de kalp atışını herşeyimi duymuştum 8+4 de kalbi durmuş benim kontrolüm 11. Haftadaydı doktorum söyleyene kadar ne ağrım oldu ne kanamam oldu ara ara lekem geliyordu ama o 5. Haftadan beri ara ara hep oluyordu progestan kullanıyordum o yüzden. Tek belirtim bulantılarım azalmıştı ve üşüyordum oda bebek çürümeye başlamış enfeksiyon kana karışmaya başladığı içinmiş. Şimdi tekrar hamile olduğumu öğrendim daha keseyi bile görmedim o kadar çok korkuyorum ki gelişimi duracak diye resmen ödüm kopuyor.
KumsAlyaa Aslan04 Kussamda korkuyorum kusmasamda korkuyorum bu sabah kusmadım mesela sabahtan beri çok garip hissediyorum niye kusmadım diye aklımda hep Rabbim hayırlısı ile su süreci bitirip bir an evvel kucağımıza hayırla sağlıkla almayı nasip etsin 🤲🏻
Asyabuse Aslan04 10+5ten bildiriyorum bende aynı korkudayım hala 🥲🥲 ama geçen haftalara oranla azaldı hatta bi ara fetal doppler almayı bile düşündüm evde kalp atışını dinlemek için ama çokta kolay değilmiş kullanımı diye vazgeçtim 😂 kendimi şöyle sakinleştiriyorum bir şey olsa kanama vs olurdu 🤷🏼♀️ Hayırlısıyla büyüseler hissetsek hareketlerini içimiz daha rahat olucaz
KumsAlyaa Aslan04 merhaba canım seninle aynı haftadayız aynı durum bencede var en son 7+2 de gittim doktora ve 1 ay sonra gel dedi şükret bence hem 4 gün önce görmüşsün hem cumartesi göreceksin ya 1 ay sonra gel deseydi ne yapacaktın bendede aynı evham düşünceler var ama ne yapayım mecbur bekleyeceğim başka şansım yok sen özele mi gidiyorsun canım
KumsAlyaa Aslan04 Aynen canım bugün hiçbir belirtimi yaşamadım yani normal eskisi gibiyim bilmiyorum artık sonumuz hayır olsun inş