dentin Valla dün biraz komşuya yardım edim dedim biberi tatlıydı sözde ama ivinden acı cikgi oda beni buldu neyse dün akşamdan beri elim yanıyor yanık kremi önerdiler ama hiç bir işe yaramadı biraz hafifletti o kadar ablamda ipoyla yıka dedi yani Domestosun sıvı hali Domestosda olur ben denemedim ama çok şükür çok kötü değil sadece yanıyor ilk hamileliğinde acı Antep biberi kurutmak istemiştim çıplak elle yaptım 7 8 aylık hamileyim mahvoldum elim cik kötü oldu sisdi acile gittik hiç bir işe yaramadı ağlıyordum çok canım yanıyordu aslında hamilelerin acı bibere dokunmamasi lazım 🥴🥴